Αποκαλυπτήρια με Πανιώνιο ο Ιωνικός

Την ερχόμενη Τετάρτη 13 Αυγούστου θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου Ιωνικού στο φιλικό με τον Πανιώνιο.
Ένα φιλικό που θα διεξαχθεί υπό το φώς των προβολέων στις 8 το βράδυ στο γήπεδο της Νεάπολης  με ελεύθερη είσοδο για τους φιλάθλους.
 Οι φίλοι του Πανιωνίου θα φιλοξενηθούν στις Θύρες 7 - 8.
Εν τω μεταξύ ο Ηλίας Κυριακίδης μετά την  ανακοίνωση της επιστροφής του στον Ιωνικό έκανε την εξής δήλωση: «Σε εποχές οι οποίες χαρακτηρίζονται κυρίως από κρίσεις αξιών, αξιοπρέπειας και έλλειψης σεβασμού στον συνάνθρωπο, είμαι πανευτυχής. Πανευτυχής διότι οι άνθρωποι οι οποίοι διοικούν την ομάδα από την οποία ξεκίνησα το ποδοσφαιρικό μου ταξίδι με προεξέχοντες, τον πρόεδρο κ. Γιώργο Σαβουλίδη και τον τεχνικό διευθυντή και πρώην αρχηγό μου στα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα Γιάννη Ξανθόπουλο με προσέγγισαν με απόλυτο σεβασμό και εκτίμηση.
 Επιθυμία μου είναι,πάντα με την βοήθεια του δυναμικού και συσπειρωμένου κόσμου του Ιωνικού να ξαναβιώσουμε σπουδαίες στιγμές και η ομάδα μας να ξανακερδίσει το σεβασμό όλης της φίλαθλης Ελλάδας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου