Παντελίδης: Ευχαριστώ και εις στο επανιδείν"

 Στον Διαγόρα υπέγραψε ο δυναμικός αμυντικός
Στον Διαγόρα Ρόδου θα συνεχίσει την  καριέρα του ο Δημήτρης Παντελίδης, του οποίου η αποχώρηση από τον Ιωνικό, μετά από μιά πενταετία, ασφαλώς και δεν είναι ότι το καλύτερο για τους Νικαιώτες που ακόμη δεν έχουν βρεί λύση  στο διοικητικό κομμάτι για την νέα περίοδο.
 Ο ίδιος ο δυναμικός αμυντικός και μέχρι πρότεινος
αρχηγός του Ιωνικού, προέβη στην εξής δήλωση, μέσω της οποίας ευχαριστεί  τον Ιωνικό κι αρκετούς ανθρώπους του, αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής;
“Ένα μεγάλο ταξίδι έφτασε στο τέλος του καθώς ήρθε η ώρα να αποχαιρετίσω τον Ιστορικό Ιωνικό, τον σύλλογο που με ανέδειξε και που σε αυτόν χρωστάω σήμερα τα πάντα! Ελπίζω και εύχομαι η ομάδα της Νίκαιας να βρει σύντομα τον δρόμο της για τις μεγάλες κατηγορίες εκεί που πραγματικά ανήκει.

Φεύγω από μια ομάδα, από μια γειτονιά που υπήρξε οικογένεια για εμένα και με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή χαρίζοντάς μου μαγικές στιγμές. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τον Κύριο Μιχάλη Σπανό που μαζί με τον Κύριο Σαββουλίδη μου έδωσαν την δυνατότητα να γίνω μέλος της ομάδας πριν από 5 χρόνια! Τους κύριους Τσεφαλά και Κουγιτέα!Τον Στέλιο Παλαιοχωρίτη για όλα αυτά που έκανε για μένα καθώς και τους κυρίους Πασπαλιάρη και Βασιλειάδη!
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μου Νίκο Μαρωνίτη που όποτε τον χρειάστηκε η ομάδα ήταν εκεί για να την υπηρετήσει αφιλοκερδώς! Ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους του Ιωνικού για την αγάπη τους και το ενδιαφέρον τους προς το πρόσωπο μου και ειδικά τους Rangers που έχουν την τρέλα και την δύναμη να μπαίνουν πάντα μπροστά τις κρίσιμες στιγμές για να προστατεύσουν την ομάδα!
Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στον Φώτη τον Σιακάρα! Έναν άνθρωπο που έχει βάλει τον Ιωνικό πάνω από την οικογένεια του δίνοντας πολύ μεγάλα χρηματικά ποσά για την ομάδα παραμερίζοντας κάθε προσωπικό συμφέρον για χάρη της και που πραγματικά δεν σταμάτησε ποτέ να ψάχνει λύσεις για το διοικητικό κομμάτι! Μου φέρθηκε σαν κάτι παραπάνω από πατέρας μου και του χρωστάω πολλά! Εις το επανιδείν..!”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου