Αποχώρηση Αποστόλου με απολογισμό και αιχμές!!

Την αποχώρηση του από την διοίκηση του Ιωνικού προανήγγειλε ο Μάκης Αποστόλου, με ανακοίνωση που εξέδωσε και στην οποία κάνει τον απολογισμό της χρονιάς, ενώ παράλληλα  αφήνει αιχμές για πολλά στραβά της φετινής σεζόν.
 Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
" Ανέλαβα το ποδοσφαιρικό τμήμα του Ιωνικού , αρχές Σεπτεμβρίου 2017, έπειτα από πιέσεις που δέχτηκα από υγιείς φιλάθλους της ομάδας μας , οι οποίοι μου τόνισαν ότι δεν θα υπήρχαν χρήματα για να «τρέξει» η ομάδα ,ούτε καν για τα απαιτούμενα ταξίδια. Δέχτηκα αυτή την πρόσκληση έπειτα και από γραπτή επιβεβαίωση  του Δ.Σ. Ερασιτέχνη Ιωνικού, γιατί η ομάδα αυτή για μένα είναι  η μεγάλη μου «αρρώστια» και με μόνο σκοπό να προσπαθήσω να  βοηθήσω οικονομικά,  κατά τις δυνατότητες μου, να μην  πέσει κατηγορία και βρεθεί στα τοπικά πρωταθλήματα. Αυτό έκανα έως και σήμερα. Δεν όρισα ούτε ανακοίνωσα ποτέ – αν και μου ζητήθηκε από έτερους «φιλάθλους»…- ποσόν και τρόπο διαχείρισης , τόσο της ομάδας όσο και των οικονομικών της. Αν σε κάποιους αυτό δεν άρεσε και προσπάθησαν με κάθε τρόπο ,από την αρχή ακόμα της αγωνιστικής περιόδου, να το υποθάλψουν, πρόβλημά τους!
Αποδέχομαι και αναγνωρίζω ότι στην διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου , έκανα λάθη προσωπικά  καθώς και ότι  άκουγα  λάθος ανθρώπους και συμβουλές  , βασιζόμενος στις υποτιθέμενες γνώσεις τους.  Αυτό το πλήρωσα ακριβά, ακόμα και με «ανταρσία» εκ των  αποδυτηρίων . Έγιναν λάθη … όμως ο σκοπός  επιτεύχθηκε.
Όσο για την ομάδα που έτρεχε «ολομόναχη» , θα ήθελα να θυμίσω/ενημερώσω ότι, βάσει των δυνατοτήτων μου, και ρούχα (με νέους συνδυασμούς χρωμάτων της Givova) αγοράστηκαν και πετρέλαιο προμήθευσα για το boiler και αντιστάσεις γι αυτό αγοράστηκαν για να υπάρχει ζεστό νερό και τα ταξίδια έγιναν (αεροπορικά, αξιοπρεπής διαμονή, σίτιση, μεταφορά) και οι παίκτες είναι πληρωμένοι για 7 μήνες και όλες οι διαιτησίες/εκκαθαρίσεις τακτοποιήθηκαν και οι θεραπείες/φάρμακα/εξετάσεις πληρώθηκαν  και τα πρόστιμα που προέκυψαν (και ακόμα πληρώνονται) και η υποστήριξη του site πληρώθηκε και έτρεξε αξιοπρεπώς και πολλά πολλά ακόμα έξοδα, που συντέλεσαν για να τρέξει φέτος η ομάδα. Αν για κάποιους  ακούγονται λίγα αυτά , σ αυτές τις δύσκολες εποχές, ας έπαιρναν αυτοί την ευθύνη από την αρχή και όχι να κρίνουν , καθ΄όλη την διάρκεια της σεζόν και να δημιουργούν προβλήματα είτε από τις κερκίδες ή από αλλού και να με  περιμένουν στην γωνία «για να μου την πουν» . Όσο για τα ανάλογα αποδεικτικά στοιχεία και ότι άλλο αφορά την ομάδα, θα παραδοθούν ,μόνο στα χέρια του κου Αριστειδόπουλου , τον οποίο έχω ήδη  ενημερώσει για την παράδοση που θα γίνει εντός της επόμενης εβδομάδας , καθώς απέρχομαι οριστικά.  Όσο για τους όποιους αμφισβητίες, έχω να πω ότι εγώ δεν δίνω απολογισμό σε κανέναν και για τίποτα εκτός του Ερασιτέχνη από τον οποίο και παρέλαβα.
Αρκετά έκανα υπομονή και ανέχτηκα την όποια κατακραυγή και σπίλωση του ονόματος μου από όσους έχουν ίδιον συμφέρον. Όταν σου χαρίζουν έναν γάιδαρο και τον κοιτάς στα δόντια, είσαι άξιος της μοίρας σου. Και για να γίνω ακόμα πιο γραφικός αφού έτσι κι αλλιώς είναι το λιγότερο που μου προσάπτουν , προς πάσαν κατεύθυνση λοιπόν…»το χέρι που σε ταΐζει , με όποια δυνατότητα έχει , δεν το δαγκώνεις .
Καλή συνέχεια στην ομάδα μας και ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθεί κάποιος να την απαλλάξει από τα τσιμπούρια και τις γάγγραινες που την λυμαίνονται και την καταστρέφουν, χωρίς να προσφέρουν φράγκο!"
Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση σε όλους !
Μάκης Αποστόλου,


Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ποδοσφαιρικού τμήματος Α.Ο. ΙΩΝΙΚΟΣ Νικαίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου