Παπαθανασίου ο Ιωνικός

 Συνεχίζεται το μεταγραφικό παζάρι στον Ιωνικό, καθώς η διοίκηση του Νικαιώτικου συλλόγου, μετά τον Νηγιριανό Χίλαρι, τον Σιδηρόπουλο από τον Ήφαιστο ανακοίνωσε την απόκτηση  του Χαράλαμπου Παπαθανασίου, αναλυτικά η ανακοίνωση που εξεδόθη αναφέρει τα εξής:

"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τον Χαράλαμπο Παπαθανασίου. Ο 23χρονος μέσος ήταν μέχρι πρόσφατα ήταν στη δύναμη του Αχαρναϊκού καθώς έχει αγωνιστεί και σε Πανευλεσινιακό και Πανερυθραϊκό. Είναι σημαντική προσθήκη για την ομάδα μας, τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Ιωνικού και του ευχόμαστε μόνο επιτυχίες.
Με αφορμή την καινούργια του συνεργασία με τον Ιωνικό ο νέος μέσος δήλωσε:
«Ξεκινώντας θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία σε όλο τον κόσμο! Ιδιαίτερα στην νέα μου ομάδα στον Ιωνικό και στους πραγματικά καταπληκτικούς φιλάθλους της.  Υγεία και μόνο όμορφες ποδοσφαιρικές στιγμές! Ξέρω ότι ήρθα σε μία πολύ μεγάλη και ιστορική ομάδα και με τη σειρά μου θέλω να υποσχεθώ ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω τον Ιωνικό να αποδείξει ότι αξίζει να είναι  σε πολύ ψηλότερες κατηγορίες και όχι στη Γ´ Εθνική!  Τέλος ευχαριστώ τον πρόεδρο και τον προπονητή της ομάδας που με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να γίνω και εγώ μέλος αυτού του τόσο μεγάλου και ιστορικού σωματείου!»
Ανακοινώνται άλλες 4 μεταγραφές
Οι μεταγραφές δεν σταματούν εδώ αφού σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες είναι έτοιμες να ανακοινωθούν άλλες 4 μεταγραφές, μάλιστα οι δύο από αυτές αφορούν γνωστούς ποδοσφαθιριστές με θητεία σε ομάδες Γ΄ Εθνικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου