Φαναρίτης: "Οι διοικήσεις στον Πειραιά με απογοήτευσαν"

Συνηθίζει να τα λέει έξω από τα δόντια ο πρόεδρος του Μοσχάτου ο Στέφανος Φαναρίτης, και να μην μασάει τα λόγια του. 
Ξέροντας ότι πολλά από αυτά που θα πεί θα σχολιασθούν από άλλους θετικά αρνητικά, κι από άλλους αρνητικά. Η ουσία είναι ότι έχει άποψη, και την λέει ξεκάθαρα, με λόγια σταράτα:  
«Λυπάμαι πολύ που το λέω αλλά οι διοικήσεις του ποδοσφαιρικού Πειραιά με απογοήτευσαν σφοδρά. Τα παιχνίδια τους επηρεάζουν την τσέπη μου και την διάθεση μου και αυτό μου είναι αρκετό.... Ήξεραν και δεν μίλαγαν, σιωπούσαν σφυρίζοντας αδιάφορα... Λάθη επί λαθών και politics να τα έχουμε καλά με όλους... Αυτό δεν γίνεται δυστυχώς..... Εγώ δεν θέλω να τα έχω καλά με όλους... Μας έστησαν ξεκάθαρα... Είμαι παράγοντας του Μοσχάτου και το Μοσχάτο το αδίκησαν κραυγαλέα με επιμέρους αντιμετωπίσεις φέτος....και δεν μίλησα.... Φτάνει νισάφι πια... Τα μπαράζ και οι ορισμοί των ομίλων με κραυγαλέα άδικο τρόπο και την συνένοχη σιωπή τους δεν την καταπίνω δυστυχώς.... Θα διεκδικήσω μέχρι τέλους τις πιθανότητες του Μοσχάτου στην άνοδο και επειδή είναι καλές θα το επιτύχω κιόλας.... Χαιρετίζω την συμμετοχή στα κοινά του Γιώργου Καραμπέτσου ο οποίος είναι σάρκα από την σάρκα του σωματείου μας και του πολύ  καλού μου φίλου Γιάννη Σπάθα. Τιμώ επίσης τον Γιώργο Ξηράκη που πάντα έχει άποψη και λόγο ουσιαστικό για το Πειραικό ποδόσφαιρο. Ελπίζω γρήγορα να διορθωθούν τα λάθη του παρελθόντος και να ανοίξει νέα σελίδα στον ταλαιπωρημένο Πειραιά από τα πειράματα που οδήγησαν στα περσινά μαχαιρώματα και τις αθλιότητες που όλοι βιώσαμε....στα περσινά μπαράζ...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου